- 16-16



Min fina lillasyster! Också ny profilbild på facebook. Göll.

Iaf hejsan. Idag vid halv10 drog jag med Johanna och hennes mamma in till Skärholmen. Hittade en hel del som behövdes. Men iallafall, vet ni vad som händer mer? Jo jag råkar glömma min påse från Bikbok på Gina tricot. Den var inte där inne i mer än 5min innan jag kom på de. Så jag rusar tillbaka i full fart. Sen när jag kommer till provrummen så var det inte upptaget i de provrummet jag vart, jag bara åh tur. Så jag går in, tar påsen som hänger där. Men gissa vad? DEN ÄR HELT TOM! Fick panik, blev arg som in i helvete. Asså jävla idioter. Vemfan tömmer en hel påse kläder? Vafan tar man inte påsen med då för? Helt stört. Så då var det bara att slänga alla de pengarna i sjön. Kul, skitkul.. Irriterad fortfarande. Jävla äckelbrudar som tog påsen. Men jag tänkte inte slösa ut pengarna igen på samma saker, köpte tillbaka tjocktröjan jag tagigt. Resten fick vara. Sen åkte vi hem. Ikväll har jag lovat Johanna att följa med till Brosjön, så där spenderas min kväll. Sen imorgon lutar det åt att träffa Aldin innan han åker. Det var väl de. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0