- 18.15



Hejni. Vaknade halv5 idag av att Aldin ringde mig. Gick upp och pratade med han tills han åkte. Fick sms senare att han var framme och att det var sjukt varmt. Jag kanske inte är avundsjuk just nu, sverige har galet fint väder! Men enligt Aftonbladet ska ju värmen försvinna och då vet vi någon som kommer vara galet avundsjuk. Well. Åkte med till Södertälje som jag skrev igår. Kunde inte byta mina Converse till en mindre storlek eftersom minsta storleken tydligen var 36? Aja, kör bara. Sen fick jag med mig två par andra skor. Ni får bild på det senare. Och köpte också present till min storasyster. Annars blev det inget mer idag. Var så galet varmt, orkade inte kolla på navelpiercingar haha. Sen drog jag ut och solade, somnade här hemma. Hade bara sovit tre timmar inatt, knappt det haha. Så det blev inget Brosjön idag, hade tänkt dra dit och träffa My blandannat! Puss

Kommentera baby!
Namn: My

Nä, jag märkte de hörru du! Mu u p p ! ;) ♥

2011-07-09 @ 19:36:53
URL: http://mcee.blogg.se/

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0