- 23.45



Tjeeeena. Johanna kom hit och sov igårkväll. Sen imorse fixade jag mig o allt i lugn och ro medans hon var i stallet. Sen kom hon tillbaka hit så fixade hon sig. Sen fick vi skjuts av hennes mamma till Gulan. Johanna drog till Emil och jag gick världens jävla omväg till Segersjö. HAHAH! Till på köpet kom en kille som är betydligt äldre än mig som småraggar på mig i sin bil och tutade, höll på att dö då. Gick där helt själv och allt, haha. I vilket fall kom dit sen. Var rätt många personer där. Jag och Florence skulle gå och sola en stund men hur länge hann vi ligga där? HÖGST 2MIN! Inte mer, innan Aldin och Gustav kommer och verkligen ösar vatten på oss. Blev hur jävla blöt som helst. Sen hade vi vattenkrig där en stund, sen chillade vi lite. Till sist drog vi ner till sjön. Jag tänkte absolut inte bada, men tror ni jag hade något val? Nej Gustav knuffade i mig och sen kom jag inte upp, killarna bara slängde ut mig i vattnet där jag inte bottna. Elaka.se

Sen drog alla en efter en, jag och några till satt kvar vid sjön. Sen drog vi och mötte Aldin. Drog upp till fotbollsplanen där lite killar från nian var. Satt och småpratade lite. Sen körde jag fotboll med Aldin och Walid lite. Sen aa, hände inte mycket mer. Vi var där hela kvällen iallafall. Sen hamnade jag och Johanna hos mig, imorgon är det fotbollsmatch! OM jag längtat efter att se matchen mellan Tumba och Grödinge, bääääääääästa. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0