- Allt om igår.



Hejsan. Midsommar igår blev helt okej. Dock kunde jag inte vara med på några bilder eftersom jag, aa har sugmärken över hela halsen. Inte okej. Och därför får ni bara gamla bilder i bloggen just nu tills dom gått bort. Så äre. Men vi var i Byggdegården hela dagen tillsammans med några från min släkt sen var Johanna och hennes familj där med några också. Träffade lite folk där blandannat Kevin, David, Dennis, Gustav och Amanda. Sen drog vi hem. Skulle egentligen till Johanna och grilla men så blev det inte. Istället drog jag och Johanna ner med mamma och moster till Sjön senare. Men mamma åkte hem rätt tidigt med Tindra och moster med. Så jag och Johanna gick runt där hela kvällen. Träffade lite roligt folk och sådär. Idag får vi se vad som händer. puss


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0