- ÄLSKA VÄDRET!



Bild från idag på mig och lillasyster.

Hejpåer. Har precis kommit in. Har drickpaus, haha! Så jävla varmt ute. Galet sköööööööööönt. Idag fyller min mamma år iallafall. Det blir inte direkt någon stor grej av att fira henne, vi firar oss samtidigt imorgon eftersom jag fyller år då. Idag blir det bara gott käk sen ska hon och jag fixa med allt tills imorgon. Göra varsin tårta blandannat! Haha, hur ska det gå för mig? Well. Måste få tag på min storasyster också, så hon beställer min klänning någon gång så den hinner komma till avslutningen. Sötis ville träffas idag också men tror inte jag hinner. Vi får helt enkelt se. Imorgon kommer Johanna och Diana hit samtidigt som släkten och sover kvar iallafall. Sen på måndag ska vi ut och fira mig lite. Låter som min 15årsdag kommer bli lyckad. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0