- Dan före midsommar.



Hej bebisar. Dagen idag började med att jag och Johanna åkte till Tumba. Fixade sommarbusskort blandannat. Träffade på alla möjliga personer sen åkte vi till Dennis där han och Hampus var. Sen nästa buss kom Diana med. Och bussen efter kom Aldin. Hampus drog senare. Och sen drog Diana också. Och vi andra gjorde inget särskillt, låg inne och kollade på film och sådär. Kan säga att jag äääääääääääägde på cod! Helt seriöst, dödade fem i rad. Är inte de lite bra för att vara första gången?! jo det är de. Körde mot Hampus, Johanna och Diana och kom tvåa med. Den ni! ;) Sen följde med Aldin till bussen. Jag och Johanna stanna kvar en stund hos Dennis sen drog vi tre till pizzan, käkade och sen vidare upp till Segersjö där flera personer var. En helt okej dag. Bara det att Aldin bytt lösenord på min facebook och den vägrar skicka något lösenord till min e-post!?!?!?!?!??! FÅR ÄRLIGT TALAT DAAAAAAAAAAAAMP!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0