- Den finaste på jorden.



Jag kan inte säga att det kommer en tid när det är vi, för det är redan vi.
Vi skulle vänta, vi sa det, men som du sa till mig här om kvällen, det går inte!
Och även om inte alla runt omkring vet det, dom vet inte, de vet ingenting.
Dom kan gissa sig till de, men det är ingenting som vi snackar om öppet.
Men en dag, då kommer allt få vara öppet.
En dag kommer hela världen få veta om det och den dagen, får komma när som helst.
För jag är tillräckligt trygg nu, jag litar på dig.
De andra säger åt mig "var på din vakt nu när du verkligen fallit för honom."
Jag vet att ni gör det för att ni bryr er om mig, för ni vet hur svårt jag hade att släppa honom den gången.
Men jag har varit på min vakt för många gånger nu och han går igenom den hårda muren jag hade uppbyggd.
Han vet allt om mig, det finns ingenting han inte vet. Han vet mer än någon annan.
Och jag vill ha han, jag vill ha han! Jag vill det, jag är säker. Till 110%
Påminn mig inte om de gamla, påminn mig inte om hur jobbig den tiden var med min förra.
Gör mig inte rädd för att ta han och mig ett steg längre, låt mig inte i panik springa undan från han som jag annars skulle gjort.
Låt mig få älska han mest av allt på jorden.
För han är inte som den andra var, han är så mycket bättre!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0