- Din kärlek gör mig starkare än någonsin.



Har legat ute i solen hela dagen. Hur underbart är det inte? De bästa som finns. Nu ikväll har jag gosat med min lillasyster bara. Har haft full upp hela helgen och nu är det bara min dag kvar. Har ju redan berättat att Johanna och Diana sover här. På morgonen drar Johanna lite tidigare, sen ska jag och Diana till Tumba och möta upp henne, Aldin och några fler troligen. Sen är det skola hela veckan och sen är man upptagen hela helgen igen av min kusins student på fredagen, sen på lördagen är det grillfest med några från plugget och på söndagen är det fotbollsmatch. Jag njuter verkligen! Mitt liv är så jävla bra.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0