- Första inlägget som 15åring.



Nu är jag 15ååååååååår! Eller inte riktigt. Är faktiskt inte det förän 15.03 på eftermiddagen så aa. I vilket fall blev Amanda först med att gratta mig på fb, haha. Och sen hade Diana skickat runt sms till typ 452051267 personer så min mobil blev totalt bombad. Till på köpet så har ju jag en ful gammal Nokia förtillfället eftersom min xperia är paj. Och den har ju inga nr, så skrev till typ alla: ååh tack :D vem är du förresten? Hahahahahah. Pinsamt. Och sen så hel tiden kom de upp "minnet är fullt, minnet är fullt" så fick radera massa gulliga sms från en viss person. Kom på nu att han skulle ringt mig, varför har han inte gjort de för? Mupp. Till på köpet tror jag han sover. Känns som någon glömt bort att det är MIN födelsedag idag? Hatar han, nejdå han är underbar. Puss på er

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0