- Glad tjej!




Kvällen igår spenderade jag i Segersjö med massa underbart folk! Det började lite segt men blev bättre sen. Jag och Diana snodde Addes cykel och cyklade runt på, fyfan vad jag är öm i rumpan idag. Det var ju jag som fick sitta på pakethållaren såklart. Nej men jag kan inte skjutsa folk, det är livsfarligt om jag gör det! HAHAH. Äsch, orkar inte dra kvällen. Just nu är jag barnvakt åt Tindra, mamma och mormor är och köper presenter till mig. Hihi! Sen ska jag ut och sola och senare ikväll kanske det blir att dra ut. Beror på, vet inte om vi ska åka och fira min kusin ännu eller inte. Så jävla härligt med sommarkvällar, älskar det! Bästa som finns. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0