- Godnatt



Tjenare. Har legat på stranden hela dagen idag. Från 11 någon gång till 4. Helt jävla underbart! Kärlek verkligen. Blivit galet brun också. Nu börjar min sommarbränna verkligen komma. Badade med lillasyster också och tyvärr så lyckades jag få sand i hela underdelen på bikinin, var ju på grunt vatten med henne. Tog fan två timmar innan jag fick bort de mesta av sanden. Irriterande. Well, imorgon ska jag in till Södertälje med mamma, lillasyster och mormor. Får väl se om det blir några inköp för min del. Måste hitta något till min storasyster som fyller år på söndag och kanske en klänning att ha på mig? Well. Måste sova nu. Ska upp halv5 bara för att prata med Aldin innan han åker. HAHHAHA han missade ju flyget idag stackarn! Aja, puss.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0