- Ingen bloggning idag.

Blev påmind om en grej i plugget idag, något som ligger några år bakåt i tiden. Något jag inte tagigt upp med någon. Något som jag låtsas inte funnits. Något jag bara hoppat över och inte låtsas om. Jag trodde dom såren var läkte, men tydligen inte. Ni vet, ibland finns det saker man vill berätta för någon, men det går inte. Ett sånt fall är det här. Det var ett tag sen jag tänkte på det. Men jag minns allting exakt fortfarande, det är inte glömt. Jag har bara låtsas att jag glömt. Inte ett dugg arg över personen som sa en grej som påminde mig om allting. Men känner mig ändå lite nedstämd. Bloggningen idag lär bli dålig, ska stänga av både mobilen och datorn nu. Ska dra mig bort från verkligheten i några timmar. Kanske sätta på några bra filmer och sådär? Äsch vet inte, sova kanske.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0