- Jag är inte död.

Förlåt för dålig uppdatering. Men är sjukt deprimerad pågrund av vädret. Ska typ gå och dö lite. Nejdå det ska jag verkligen inte. Har fått hem min bikini nu äntligen, så nu ska jag med till stranden med alla! Haha har gått runt hela tiden och bara "Jag har ingen bikini.." och blivit iputtad av killarna istället. Men vet ni? Nästa vecka är det Midsommar, yeeeey! Sjukt härligt. Måste skaffa mig en långklänning tills dess. Vilket betyder att jag måste in till Stan någon dag. Och någon dag skulle folket hem till Gustav. Sen ska jag och några fler till Dennis på onsdag. Så vi börjar med en lugn helg. Btw, fick en kommentar om jag gjorde sugmärke tillbaka på killen.. Och nej, det gjorde jag inte. Jag är inte så jävla dum pluss att jag som sagt tycker det är galet fult. PUSS


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0