- Mår lite bättre nu.



Hejni. Dagen idag har väl varit helt okej. Satt och såg på film hela spanskan på morgonen. Sen hade vi matte i två timmar. Satt ute med några och gjorde absolut ingenting. Enver och Walid kom och skulle ta massa fula foton. Eeuw! Efter det hade vi lunch, Aldin kom och hotade mig med vattenballonger. Så skulle smita ifrån han, tyvärr så såg han att jag stack mot musiksalen sen kom flera killar och hjälpte han. HAHAH, han är däremot så sämst så han fick nästan allt vatten över sig!;) Sen hade vi NO. Gjorde ingenting, satt och kollade på kondomer och diskuterade hur en perfekt pojk/flickvän ska vara. Vi fick sluta en hel timme tidigare, men väntade på mamma. Medans jag gjorde det råkade en person nämna en grej för mig som tog mig några år bakåt i tiden som jag skrev här under. Så stängde av mobilen som jag också skrev och allting. Drog mig bort från verkligheten ett tag. Låg ute och sov på studsmattan och bara tänkte igenom en massa. När jag sen sätter på mobilen var flera personer oroliga, speciellt en. Du vet vem du är och du vet att du är den bästa som finns, tack för allt du gör mig, tack för att du alltid finns, finaste.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0