- Min dag igår.



Hejni. Ingen uppdatering igår. Men jag fyllde ju år? Eller hur? Då är det okej tycker jag. I vilket fall vad fick jag? Kläder, smycken, en liten kamera (inte en rosa, fick en silver!) och sen massa pengar bara. Sen ska vi ju göra om hela mitt rum i sommar. Så det är med lite det också i det hela. På kvällen var alla här och fikade och fira mig. Supermys. Johanna och Diana var här också, dom sov kvar. Vi skulle kolla på skräckisar men jag vart så rädd i början så jag kunde absolut inte titta. Gick därifrån och pratade med Aldin i tele sen kommer Diana och bara Johanna har somnat. HAHAHAH! Stackars. Vi gick in i sängen iaf, låg och pratade en massa strunt. Sen hade jag Aldin i telefon till halv4. Tjejerna somnade ju så sjukt tidigt. Sen drog dom härifrån förut. Vet inte vad jag ska göra, Aldin ville fira mig lite men vi får se hur det blir med de. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0