- Onsdag



Bild på mig och Matte från igår, HAHA!

I vilket fall, tjena. Har varit i skolan hela dagen. Inte gjort någonting speciellt, kollat på filmer hela dagen och lämnat in böcker. Har inte riktigt fått in i huvudet att det är sommarlov nästa vecka, det är otroligt vad fort dom här två terminena gått. Lärarmatchen var idag med, i fotboll. Ingen aning om vad det blev däremot menmen. Niorna kom och sa att alla skulle vara vid scenen runt 12 då dom hade vattenkrig med sig själva? Sen kom dom i full fart mot oss andra. Inga blev direkt blöta ändå, förutom My stackarn. På spanskan var vi med franskan. Satt med killarna och Gustav typ misshandlade mig med en penna, han satt och slog med den så jag fick värsta röda märkerna. SÅÅÅÅÅÅÅ GULLIGT! Efter plugget skulle jag egentligen varit med en, men så blev det inte. Jag drog till bussen med Flossi, Seffi och Tove. Sen hamnade jag i Vårsta. Mötte upp Johanna där och så. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0