- Så jävla kär.



Kom till Diana runt halv2. Låg inne med henne och Aldin till lite över fyra för Andreas kom inte. Vet ni att jag är expert på att öppna dörrar? Aldin bara tog min mobil sen vred jag om där utanför på en sån där grej, den bara åkte upp. HAHAHAHA han blev fett rädd. Sen gjorde jag samma sak när Diana satt på toa, hon höll på att dö. HAHAH! Så kul.

Well, efter det drog vi ner till Tumba. Hon skulle fixa några skor till sin syrra. Aldin drog till bussen. Sen drog jag och Diana upp till henne igen. Men vi hann knappt inn innan Walid ringer och ber oss komma till Segersjö där han, Aldin, Andreas och fler var. Så snälla som jag och Diana är drog vi dit. I SPÖREGN! Haha, vi sprang som dårar och var helt dygnsura. Diana hade ju inget smink så hon var ju skitsöt men jag hade smink i halva ansiktet. Snyggtjej! (y) Vi var väl där någon timme. Satt inne i ett tält. Var ute ett tag men det började spöregna men ni borde ju förstått vid det här laget att jag och Diana verkligen inte är normala så vi la oss mitt ute på fotbollsplan ute i regnet och asgarva. Inga normala människor gör så. Vi vet. HAHA! Men sen började det åska så då sprang vi in i full fart. Jag hatar åska och skyller på min mamma för de. Hennes fel att jag är livrädd för den. Men sen drog jag hem. Inte hänt mycket sen dess. Puss


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0