- Säg mig, vad vore jag utan dig?



Tjenaaaaaa! Dagen började med att jag skippade första lektionen. Vi som ville fick det. Så kom vid halv 10. Träffade klassen, sen drog vi och skulle ha idrott. Hade inga idrottskläder med mig och vi skulle bara köra brännboll ändå. Träffade Aldin och dom. Sen drog jag, Diana och Jossan från idrotten. Vi pallade inte vara med, vi la oss och kastade kottar in i klassrummen istället. HAHAHA! Efter det hade vi en helt onödig musiklektion. Sen hade vi lunch, Gurra tog allt mitt vatten. Och käkade från samma tallrik från mig. Killen kan inte ta någonting själv? Haha. Well, sen blev allt fuck up. Blir så irriterad på allt tjat och åååh. Pallar inte. Jag gör verkligen inte det. Sen ville Aldin snacka med mig, men just då kunde jag inte snacka med han bara. Satte mig hos Matte istället, tryggheten.nu och sen kollade vi på någon tråkig teaterskit.

Sen drog jag och Seffi, vi drog ner till Tumba. Köpte en supersöt klänning där som jag hade på mig ikväll på min kusins student, fick massor av komplimanger för den så det var kul. Annars åkte jag och Seffi till Vårsta, hon skulle hämta lite grejer. Sen var vi kanske en halvtimme i Segersjö bara, HAHA! Min bror kom och hämtade upp oss och sen åkte jag hem och fixade mig. Sen har jag varit på Studentmottagning hela kvällen. Ska kolla med Johanna om hon skulle hit och sova eller inte nu. Imorgon är det ju grillning hela dagen med de närmaste. Underbart, riktigt jävla underbart!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0