- SOMMARLOOOOOV!



Jag har faktiskt inte fått in det i huvudet riktigt ännu. Det känns inte som sommarlov. Det gör bara inte. Jag ska minnas exakt hur jag kände kvällen när sommarlovet började. Jag vill minnas om hur orolig jag var för hur sommaren skulle ändra på saker och ting. Jag vill minnas hur kär jag blivit i en helt underbar kille. Som alltid finns, som alltid ställer upp, som är världens sötaste. Som bara är helt jävla bäst i mina ögon! Han är perfektonist, klarar inte av att ha en enda fläck på sig. Men vet ni? Det passar honom. För om någon här på jorden är perfekt, så är det han! Jag vill minnas att jag måste erkänna att det kommer vara galet utan 9A i skolan speciellt. Har inte brytt mig om dom särskillt mycket innan men den senaste veckan har man umgåts med dom på fritiden en hel del.  Att jag är sjukt irriterad på mitt hår. Att jag ska ha det lockigt och INTE platta det igen förän det blivit rakare. Att första dagen på sommarlovet ska jag passa min syster innan nio på morgonen för att mamma och hennes pappa ska till Tingsrätten. Hoppas han får förbud mot att ta med henne den där veckan i sommar han ville, stackars Tindro hon känner ju honom inte ens? Ni som läst min blogg kanske vet hur mycket jag passat henne mot honom? Av anledningen att han skulle göra annat. Som om inte jag har det? Eller? Allt ansvar fick jag. Gulligull på det dåå!  Men jag älskar henne iaf, hon är världens sötaste lillastster. Helt underbar. Att jag absolut inte har någon bikini ännu, katastrof eller vadå!? Att jag verkligen måste köpa sommarbusskort. Att jag aldrig kommer få godkänt i matte i höst.. Det finns säkert hundra grejer till jag vill minnas att jag tänkte på. Jag tänker på alla sjutk underbara sommardagar jag ska spendera nu med de människor jag vill vara med, bara. Slippa alla andra. SKA BLI SÅÅÅÅÅÅ SKÖNT! Nu får vi se vad som händer under de här månaderna i sommar. Vad som är förändrat till hösten. ;) För första dagen på sommarlovet spenderade jag med Johanna, Diana, Aldin, Ajanth, Hala och Adam hemma hos  Diana. Och kvällen blev hemma pågrund av de tråkiga vädret, somna framför soffan. Har på mig ett par tights och ett rött spetslinne när jag skriver det här, HAHAHA! Nödvändiginformation.nu men var bara tvungen att skriva de, lät sjut kul! Och jag sitter och smsar med Diana också. Som är irriterad över samma kille som alltid, säger bara en sak. Han är inte värd dig hjärtat! puuuuuss på er nu. Nu har jag bara skrivit en massa skit som dök upp i hjärnan men vadåra? min blogg fortfarande, kör baraaaaa..

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0