- Söndagen



Hej snyggingar. Igår natt höll Johanna mig uppe, jag vet inte hur länge. Hon låg och pratade med Emil i tele. Sen gick jag upp vid 8någon gång. Fixade mig, sen vaknade Johanna sen skjutsa mamma oss till Storvreten där vi mötte Walid sen kom Diana också. Grödinge och Tumba spelade ju. OCH VILKA VAAAAAAANN?! JO GRÖDINGE! HEJJA, HEJJA! Sa det till Tumba hela tiden att dom skulle vinna, men dom bara nää. Kan ändå säga att jag var riktigt dålig. Jag kunde absolut inte välja lag att hålla på, så jag skrek lite på alla. HAHA! Ena sekunden satt jag och skrek kom igen hampuuuuuus! När han var nära på att göra mål. Och 30sek efter. "Men kom igen då Tumbaaaaaaaa!" hahahahahaha.  Dum jag är. Efteråt så sprang jag fram och kramade med Hampus och Dennis lite. Småpratade och sådär.

Sen drog jag, Johanna och Diana till pizzan. Aldin kom dit sen också. Sen kom Emil. Alla förutom Diana åkte hem till mig. Vi gjorde inget särskillt. Johanna och Emil drog sen. Och kan säga att Tindra verkligen älskar Aldin, helt galet asså.  Pluss att hon gick runt och snackade om han i  två timmar efter han dragigt. Herregud, HAHAH! Pöss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0