- Tidsfördriv.

SKULLE DU HELST... ?
1: pierca dig i tungan eller i läppen? Tungan.
2: vara seriös eller oseriös?  Jag är iallafall oftast oseriös.
3: dricka grön eller röd mjölk? Grön helt klart!
4: brinna upp eller drunkna? Brinna upp tror jag.

SVARA ÄRLIGT!
1: Tycker du om någon nu? Yeah.
2: Vem? .
3: Har du skolkat? Yes.
4: Varmt eller kallt? Varmt såklart!
5: Soligt eller regn? Soligt är kärlek.
6: Fanta eller cola? Fanta.
7: Är du nyttig av dig? Nja, haha.

OM MIG
1: Namn?  Karolina Linnéa Pettersson.
2: Vad heter dina föräldrar? Christer & Kerstin.
3: Vart bor du? Stockholm.
4: Hur många barn vill du ha? 2 tror jag, kanske 3!
5: Vill du gifta dig?  Om den rätte finns.
6: Favoritårstid? Sommarn såklart!
7: Humör just nu? Lite småseg, haha.
8: Sugen på just nu? Vatten!

HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1: pussat någon? Ja.
2: sjungit? Klart!
3: blivit kramad? Ja.
4: blivit kysst? Japp.
5: känt dig fånig? HAHAH, kanske lite.
6: saknat någon? Ja.
7: dansat galet? Haha nej inte direkt.
8: klippt håret? Nej .
9: gråtit? Lite.
10: pluggat? Nej.

GREJER
1: Har du blivit jagad av polisen någon gång? Nope.
2: Har du en hund? Nej.
3. Sover helst med ngn elr ensam? Med någon!
4: Tror du på spöken? JA DET FINNS!
5: Är du mörkrädd? OM jag är. 
6.blev du nöjd med skolfotot? Absolut inte!
7. vad vill du just nu ? Ha en fungerade jävla mobil!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0