- Tisdag



Hejni. Idag har vi haft Fotbollstunering hela dagen. På första timmen får vi reda på först att vi inte ska spela. Ingen var särskilld förvånad eftersom våra mentorer inte bryr sig om någonting annat än vad dom själva vill så vi hade ju inte diskuterat det här någonting. Efter ett tag visar det sig att våran bästa idrottslärare ändå skrivit upp oss, så vi gjorde ett lag as snabbt. Där kom jag med som avbytare. HAHHA! Vart tvungen menmen. Så vi drog ut och kollade, Diana var också avbytare. Vi behövde aldrig spela däremot, för våran klass åkte ut direkt. HAHA soppor vi är! Men stannade kvar ute som jag skrev innan att jag skulle göra, våran engelska lärare hade ett litet utbrott men jag bryr mig inte just nu. Så lite kvar på terminen. En vecka nu precis. Våran språklärare lät oss sitta ute iaf hörde jag sen, så där var det ju lugnt. På bilden gjorde jag och Diana plakat till 7A som gick till finalen. Slog vad med Aldin om att dom INTE skulle det men dom gjorde det. Asduktiga var dom! Dom förlängde finalen och ändå fortsatte dom spela lika. Dvs 1-1. På straffar däremot vann niorna. Efteråt så drog jag, Johanna, Diana, Aldin, Emil och Adde hem till Anton och badade i hans pool och bara snackade en massa skit. Supermys, riktigt mys faktiskt. Sen tog jag fem bussen hem, är ju allergisk mot klor så hela mina ögon rann och dom var helt röda. Pluss att jag nös 24/7. Usch asså. Menmen. Nu ska jag tagga alla foton från idag på Gustav, lovade han det eftersom han inte kunde de av någon anledning. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0