- Uttråkad.

Vem?
Vem sov hos dig senast?
Johanna och Diana.
Vem pussade du sist? Tindra.
Vem tror du tänker på dig just nu? Venne.
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Johanna!
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? Aldin.
Vem har du senast ringt? Diana.
Vem strulade du med senast? Sötisen.
Gillar du? Det är fram och tillbaka de där.

Vad?
Vad gjorde du i helgen? Var ute med folk och firade mig med släkten pluss Johanna och Diana.
Vad har du på dig just nu? Jeansshorts och en tröja. Pluss underkläder.
Vad tänker du på just nu? Att jag aldrig mer ska bada i klorvatten.
Vad för mobiltelefon har du nu? Sony ericsson, W995 för tillfället.
Gillar du för sorters killar? Charmiga, brunetter, sociala, söta med humor! Extra pluss om dom är brunögda med.
Tycker du om killar som röker/snusar? Jag bryr mig inte. 

Är?

Är du snygg? Haha klart jag är!
Är du orolig för något just nu? Yes.
Är du lycklig? Nästan.
Är du kär? Nästintill iaf.
Är du mysig? OM jag är ;)
Är du glad? Jadå!

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? Tyvärr.
Har du blivit sviken av en vän förut? Ja!
Har du plattat håret någongång? Ja?
Har du kysst någon idag? Yes :)
Har du något husdjur? Två katter.
Har du gått ner i vikt förut? Hahah ja?
Har du någon piercing? Naveln.
Har blåa ögon? Ja :(
Har du varit i Asien? Nej?

Vill?
Vill du vara smalare? Visst.
Vill du ha sex just nu? Nej, jag klarar mig! Haha :)
Vill du vara singel? Jag vet inte.
Vill du sova just nu? Gärna.
Vill du ha en pojkvän? Vet inte..

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? En stooooooooor skön säng är viktigast iaf!
Hur vill du bo? - Utomlands.
Hur är ditt drömjobb? Jag vet faktiskt inte.
Hur mår du egentligen? Jag mår bra, allt är bra. Eller de mesta. Det är faktiskt jävligt bra!


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0