17.11



Min dag började sämst. Helt seriös, var säker på att det här skulle bli min otursdag. Först försov man sig, mitt hår såg ut som ett riktigt trollhår, jag hade absolut inga kläder att ha och sminket blev bara fel. Till på köpet kan man bara säga hej till rödaveckan. Kuuuuuuuuuuuul. Kom till Tumba iaf, var sjukt hungrig. Jag och Johanna mötte upp Diana inne på Ica så handlade vi lite. Min frukost blev jordgubbar, asgott! Sen drog våran klass till någon Rättegång och lyssnade på. Riktigt roligt faktiskt. Lite tråkigt brott men as spännande att lyssna på. Iaf när dom förhörde och sånt. Sen blev det lite annat trist snack, somnade längst fram på Diana nästan. Pinsamt. HAHA!

Efteråt drog jag, Johanna och Diana upp till skolan. Mötte Aldin och Adde sen drog vi ner till donken. Satt där och chillade, sen kom Maria och Gina. Jag och Johanna drog hem sen för hon skulle till stallet och jag hade ingen lust att stanna helt enkelt. Så drog hem och solade och hade det chill. Måste sola min rygg, HAHA! Den är helt jävla vit. Asfult!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0