- AVSLUTNING!

Min avslutning började sämst. Hade inte sovit på hela natten. Såg nu att jag inte bloggat om igår. Kan dra det snabbt, gårdagen spenderade jag i skolan. Sista dagen. Killarna öste vattenballonger på mig, inte kul någonstans. Var på kefft humör. Efter plugget skulle vi alla dra och bada hos Anton, men då fick inte Johanna och Emil helt plötsligt så jag drog med dom. Aldin smsa och bad mig komma. Så jag hängde med Ph från Segersjö till Anton en snabbis, han skulle hämta sin hjälm. Slutade iallafall med att jag blev i puttad i poolen med ALLA kläderna på till och med skorna! Fick låna en tröja av Anton iallafall, sen drog vi till Segersjö alla som var där. Frös som jag vet inte vad. Satt och skakade. Pluss att allt bara var fel. Satt iallafall på en bänk och pratade om allt möjligt med Walid. Snäll kille de där! Låg och pratade med Robin i tele med, var typ hundra år sen. Sen drog jag hem till mig. Fixade med allt. Sen vidare till Johanna. Sov där. Somnade inte förän halv 3, för allt var verkligen KNAAAAS igår!

Som jag skrev högre upp började dagen kefft. Jag var trött, håret blev inte som jag ville, ingenting blev som jag ville. Ni ser ju mitt hår på bilderna här nedanför? Nejni. Plattar går inte att göra med permanentat hår. Kolla håret, asså aaaaaaaargh. Fan också. Jag och Johanna lifte till bussen iallafall eftersom vi blev sena. Sen mötte man Julia på bussen. Aslänge sen! Sen kom man till plugget. Jag hade panik, gick runt, runt, runt. Klagade och var nog bara allmänt jobbig. Klassen satt där uppe, diskuterade vad som hade varit bäst på året. Alla var ganska överäns om Björkö. Funderade på det där ett tag nu, Björkö är faktiskt inte det bästa längre. Inte för mig iallafall. Kanske för känslorna ändrats ganska rejält? Well. Nere i pingstkyrkan där vi hade avslutning sjöng alla, rektorn hade tal och allt sånt där vanligt. Svante var sjukt grym när han stod och snackade, kom in med en cykel HAHAHA! Dog då. Bästa. Efteråt så var allt fortfarande knas så jag tänkte skita i hela grejen att dra till Diana och allt. Stod nere vid Tumba och väntade på bussen till Vårsta, skulle till Dennis. Men så kom både Aldin och Ajanth fram och pratade med mig. Slutade med att jag hade sällskap med dom och fler upp till Storvreten där dom käkade och jag drog till Diana där hon och Johanna var. Vi drog däremot ut och köpte lite gott sen drog vi och mötte upp dom igen. Hemma hos  Diana chillade vi bara, om sanningen ska fram körde vi. Haha, riktigt kul! Efter det drog jag, Johanna och Aldin till bussen. Jag och Johanna åkte vidare till Solbo och sen hem. Var egentligen tänkt att bli en utekväll men vädret var ju helt jävla sär.








Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0