- Gårdagen



Hallå. Sitter och passar min underbara lillasyster och underhåller mig med facebook. När det är 26grader ute? Galet, inte likt mig. Men mamma är påväg hem nu, så snart kommer jag få min tid i solen. Underbart! Gårdagen då. Jag och Johanna drog till Vårsta, sen till Tumba för att möta upp Aldin och några till. Sen kom Johanna på att hon skulle ha dricka så istället för att dra med dom direkt till Brosjön drog vi till ica. Sen gick vi till Brosjön där alla möjliga var. Men trodde faktiskt det skulle vara lite mer folk. Vi firade iaf Tove, grattis igen! Vi satt där och pratade bara om allt möjligt. Sen skulle alla bada typ. Men jag tyckte det var iskallt i vattnet så jag stod där i säkert 5min och bara "nej,nej,nej" när min kära storasyster som också var där kommer och puttar i mig. Hahah, jävla mupp!:) Sen runt 9 började vi dra oss därifrån. Alla skulle dra till Segersjö, men jag och Johanna var tvungna att dra vid 10eftersom våran buss har sämsta tiderna på kvällarna. Aja, drog hem och spenderade hela kvällen med Aldin i tele. Det var väl det. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0