- 15.56



Kass uppdatering men lev med det. Har varit i skolan hela dagen. Tränat på min och Johannas redovisning vi ska ha nästa vecka, sen hade vi Matte i hundra år. Kom försent till den tack vare Aldin så fick ingen rast. Segt men jag överlevde dom där 2timmarna. Nytt kapitel, bråk. Känns ju lite bättre än sån där jävla Algerbra. Innan NO:n satt jag och Johanna planerade sommaren. Det kommer bli såååå bra! På NO lektionen var inte Matte där så jag satt med Gurra och Isak,fick typ skriva på Gurras rygg hela lektionen så skulle han gissa vad de stod. Inget liv vi har, haha. Sen efteråt så stannade jag, Johanna och Diana kvar och väntade på några. Slutade med att jag och Johanna blev kvar till halv4 med Aldin och Emil. Sen drog vi. Japp var väl det, ska käka nu. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0