- 16.29



Gammal bild på mig och Johanna.. Från typ 09? Fjällis och grejer :)

Skoldagen idag har varit riktigt chill. Kom först till skolan med Johanna. Sen satt jag ute med Diana och Aldin en stund sen hade vi lektion. Skoja inte om att jag verkligen vill göra bikinisarna jag och Florence har bestämt oss för att göra. Kommer bli såååååå snyggt! Men ska först göra klart mjukisshortsen hihi. Sen hade vi idrott. Vi blev indelade i grupper och skulle göra en dans. Så sjukt kul! Jag, Johanna, Diana och Seffi ska troligen fortsätta med det efter skolan på Fredag. Hur nice är inte det?! Well, hade matte sen. Satt ute med Mattias och Gurra. Eftersom jag inte fattar ett piss av matte fick dom hjälpa mig. Snälla killar. Madde kom förbi också, var hur kul som helst att träffa henne! Blev det mycket matte av då tror ni? Nej klart inte. Jag och Madde satt istället och prata en massa gamla minnen. Saknar henne! Sen rullade dagen på som vanligt. Körde king på rasten, så jävla kul. Glömt bort hur kul det är. HHAHAH, jag är bäst. Hade ut den som var kung jämnt så fort jag kom in. Efter skolan drog jag, Johanna och Seffi ner till Tumba. Kollade runt på H&M. Och fyfan vad fint dom gjort där. Dock finns inga kläder jag vill ha där från hemsidan och ingen BH i min storlek fanns heller, kul. Slutade med att jag köpta en ny Navelpiercing istället, visar senare haha. Asfin! Sen tog jag och Seffi bussen till Vårsta. Björn kom förbi så jag fick skjuts hem, hur snällt som helst. Sen nu hamnade jag här. Japp.


Kommentera baby!
Namn: Johanna

fin bild!

2011-03-26 @ 07:32:17
URL: http://jlunde.blogg.se/

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0