- 17.24



Största mongobilden, hahaha! Iallafall. Var i skolan idag. Skit skönt att träffa alla igen! Går först runt och snackar lite skit med Johanna, sen ser jag Diana längre bort i korridoren och bara - DIAAAAAANA! Hon typ flög upp och kom fram och skrek Karro, haha sen kom Aldin också. Hade drivit med Aldin så han trodde inte jag skulle komma heller,hihi. Nej men sen hade vi spanska hela morgonen. Hann klart med hela kapitlet, jag är så bra ibland! Sen hade vi matte, gick skit segt. Kunde inte koncentrera mig eller jag fattade inte, så Matte var därinne och hjälpte mig. Den killen kommer få MVG i Matte. Fattar inte att han kan allt och framförallt att han står ut med mig som sitter där och säger "Jag fattar inte" hela tiden. Hade lunch sen, satt upp vid niorna med Johanna och Diana. Fan vad mycket med garvade vissa gånger, sjuka människor. Sen hade vi bara NO hela eftermiddagen. Inget mer med det. Har klarat alla mål förutom ett i Biologin, fan vad jag är bra! Det andra kan jag göra när som. Det är lugnt liksom. Sen efter vi slutat väntade jag och Johanna in hennes mamma istället för att bussa. Hon var med Emil och jag satt med Aldin och Erik, mysmys.

Kommentera baby!
Namn: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Okej! :D haha jag har dölockigt .p

2011-03-24 @ 18:14:42
URL: http://mmeeli.blogg.se/

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0