- 18.06



Hej sötisar. Var hemma idag igen, hostar ju som utav helvete hela tiden. Men pratade i tele med Diana och Johanna senare, fyfan vad jag saknar dom.. Diana pratade med mig i hedset så kommer Aldin och bara: ASSÅ KARRO ÄR EN SÅN DISSARE OCH LALA! Hahahah hörde allt, fyfan vad jag garvade och sen började Diana och Aldin bara wtf. Hihi roligt! Pratade med Matte lite sen, chill. Har solat ute också, bara någon timme men iallafall. I helgen blir det mer, hoppas vädret håller i sig. Min mamma fick däremot damp på mig, jag är ju sjuk så kanske inte världens bästa men aaaaaah. Är inte klar med min novell heller men tog en paus från den nu. Satte på mumintrollet till Tindra precis, passar henne. Har smittat henne så stackarn sitter där inne och nyser hela tiden. Ska nog gå och krypa ner i soffan bredvid henne och kolla på mumintrollet, hihi gulligt. Har legat och kollat på barnfilmer med henne hela helgen pluss hela den här veckan med.

Btw, Jag ääääääääääälskar Disney filmerna än idag. Inte gillar, ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR! Som Timon och Pumba säger, hahah bäästa.


Kommentera baby!
Namn: CJ

Disney = nostalgi! :)

2011-03-23 @ 10:46:32
URL: http://cjs.blogg.se/

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0