- 21.57



Sitter med bebisen i knät. Känner mig helt uttråkad. Comviq på mobilen är slut. Roligt, verkligen. Äsch jag överlever nog. Annars var jag i skolan idag. Hade svenska hela timmen, fick korta av hela min novell/berättelse menmen. Sen hade vi musik, övade med Matte och Hanna. Och måste säga fan vad bra det gick för mig! Trodde min hals fortfarande var helt cp men nu gick det att träffa tonerna igen, häääärligt! Sen hade vi en idrottslektion iställe för NO, sen SO och sist idrott som jag kom försent till. Aldins fel! Måste bara säga att Johanna och jag hade grymt roligt åt en grej. Säger bara "Frisyr" sen förstår nog de flesta i skolan. HAHAHAH! Efter idrotten hämtade pappa upp mig så åkte vi och köpte den nya träningscykeln, nu får man se om man vågar cykla på den ens då. Haha, puss.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0