- Alla läsare svarar!

Skrev min blogg öppen nu i min gamla blogg så de gamla läsarna kommer säkert hitta hit nu. Men då när ni ändå kikar in, svara på den här frågan då med. VAD ska jag göra med bloggen den här gången? Videoklipp? Fniss/Diss? Outfit? Frågestund? Eller vaaaaaaaaad? Kommer ju ihåg att när jag bloggade på Sessankarro var bloggningen verkligen på topp. Många komentarer och allting. Vill ha det så igen så skriv på bara!

Kommentera baby!
Namn: Alicia

Kör på allt tycker jag! Videoklipp Fniss/Diss Outfit Frågestund. kör på alla! btw har läst alla dina bloggar & jag älskar dom :D

2011-03-23 @ 07:29:36
Namn: Clara

sv: Tack ! Ja, den tröjan är superfin ! Måste säga att du hade en finfin blogg du med =)

2011-03-23 @ 07:49:51
URL: http://chaneeeel.blogg.se/
Namn: Clara

sv: ja ! Det är det verkligen :D. Det är bara bra med mig ! Med dig ?

2011-03-23 @ 11:29:04
URL: http://chaneeeel.blogg.se/
Namn: linn

Outfit,musik,tips,vedioinlägg och mycket bilder är mitt tips:)

2011-03-23 @ 17:16:24

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0