- SPANSKA SEN MATTE!



Tja. Tidsinställt inlägg, för första gången! Sitter förmodligen just nu på spanskan och är jättetrött och är asorolig för att behöva läsa högt, HAHAH! Eller så sitter jag där och fattar ingenting eftersom jag inte varit med på någon lektion den här veckan. OCH DÅ blir Johanna jätte irreterad på mig hihi. Eller så sitter jag och stör henne på annat viss, babblar om allt och inget t.ex. Snart har vi rast och efter den blir det matte i två timmar, jag gillar det där sååååååååå mycket, fast nä. Sitter säkert den här lektionen och stör Matte eller Diana, höhö. Alltid jag, nej men Diana stör mig exakt lika mycket som jag stör henne sådeså!

Kommentera baby!
Namn: Jennie

sööt bild :)

2011-03-24 @ 11:44:47
URL: http://hallon8.blogg.se/

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0