- 22.22



Bjuder på en gammal bild. Och idag var man i skolan med. Hade bara vanliga lektioner. På bilden satt jag, Diana, Seffi, Gurra, Matte och Isak och ritade utomhus. Dennis kom förbi också så det blev en hel del skratt. Haha sköna människor. Efter plugget drog jag och fixade en grej. Mer om det imorgon! ;) Sen nu på kvällen var man och kollade på Tindras andra storasysters match i Broängen. De vann, fastän såg inte ett enda mål eftersom jag var med Tindra som sprang runt, runt. Men säger bara en sak, WOOOOOOW OM HENNES TRÄNARE! Så galet snygg kille. Chilenare asså verkligen, äälska! Haha men fick en ashård boll på mig efter 5min, är ni förvånade? Nejnej. Det är ju mig vi snackar om. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0