- Är ingenting utan dig.



Min dag idag har varit kaos. Började med att jag, Johanna och Diana satt uppe med Aldin, Ajanth, Andreas och fler. Sen drog vi till syslöjden. Allt gick skitbra, tills jag råkade ha av en nål.. Aldin och dom kom ner så han hjälpte mig att fixa en ny, sen höll han på och satte om allting. Vet fan inte om han gjorde något för efter det blev symaskinen helt sär, den bara stod och spola på samma ställe blev galen! Slängde iväg shortsen och haha nyckeln till symaskinen och vet inte vad. Fick damp. Drog upp med Diana sen till dom igen. Pratade lite sen kom vi till idrotten, hade vikari igen. Den jobbigaste gympalektionen jag någonsin haft. Fick en boll sulad rätt i facet, hade jag inte haft min hand ivägen hade väl mitt öga varit helt blått nu.. Sen hade vi matte i några hundra år.

Sen lunch. blev sjukt förbannad då. Var arg hela eftermiddagen. På engelskan pallade jag inte mer så drog ut. Aldin kom och pratade med mig en stund och sen Matte. Började böla och jag vet inte vad, jobbigt. Drog ut sen och väntade på mamma som hämtade upp mig. Sen ringde Johanna så snackade med henne också. Så nu är allt peace igen. Jag som överreagerar men det var också onödigt gjort. Kom hem, sov lite. Och har varit tvungen att skriva i hundratals människors loggar på facebook "Jag erkänner.." säger en sak, det där gör jag aldrig om! Puss

Kommentera baby!
Namn: Klara

Vah fiiin blogg du har :) <3

2011-05-28 @ 14:26:38
URL: http://klaraismrsbieber.blogg.se/

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0