- Björkhagadagen


Hejsan. Vi hade Björkhagadagen idag då. Hade först uppträdande för sexorna och sjuorna på morgonen. Sen blev vi indelade i grupper, var med Florence, Vera och Jossan från min klass. Sen senare på dagen var vi indelade i 12olika grupper hela skolan från sexan till nian. Helt galet. Var inte med någon jag kände knappt men sen delade dom in tre grupper tillsammans så jag gick mesta tiden runt med Matte, Jonte, Erik, Ajanth och Pontus typ lite. Chillpill. Nej men jag överlevde. Sen hade vi Björkahagadagen, satt inne på Engelskan och lyssnade på några som babblade sen hade vi våra egna uppträdande och aa. Hände inte mycket mer. Fick världens huvudvärk på slutet, orkade ingenting. Haha, killarna i nian såg att jag inte kunde knäppa med fingrarna. Pinsamt. Well, ska ringa Diana. Höööörs

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0