- Det är över och det här gången menar jag det.



Började halv11 idag. Satt och kollade på några från gymnasiumet som kom till våran skola och sjöng och lite sånt. Grymma var dom! Efter det drog jag, Diana och Seffi till donken sen mötte vi upp klassen så drog vi till Stan. Skulle kolla på Romeo och Julia kören. Åkte tillbaka med klassen till Tumba sen drog jag hem. Funtade ett tag på om jag skulle hänga med Diana, Seffi och Gustav men dom skulle ut och spela fotboll och det var verkligen SKITKALLT ute idag så nej. Sitter annars och smsar med Robin nu, så underbar kille. Kvällen nu har varit knas annars.  

Fick veta en grej som verkligen dödade en del av mig inombords. Men är varken arg eller ledsen, jag är ingenting. Människan förtjänar inte några som helst av mina känslor. Jag känner ingenting för den människan längre. Egentligen gör jag det, under ytan men.. Det är inte värt det. Pallar inte mer. Stod det i mitt horoskop idag med, låt inte en vän svika dig igen och nej fan. Det ska jag inte. ALDRIG igen. Heeeeeeeeeeeeeeerrå liksom! Puss på er

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0