- Dra tillbaka tiden.




Där fick ni en bild på håret med där det är blött fastän en keff bild. Ledsen, men kameran var slut på batteri.

Annars sitter jag och laddar min supergamla mobil. Min röda W910i. Finns hur många bilder i den som helst, speciellt på mig, Johanna, Tim och Jesper. Och massa andra filmer på mig och personer man inte umgås med längre. Kul att kolla tillbaka och minnas lite. Kan lätt säga att jag skulle göra exakt va fan som helst för att gå tillbaka till då. Allt var bättre, jag mådde bättre, jag hade personer runt omkring mig som verkligen fick mig att bå bra, allt var bra. Men jag har bara mig själv att klaga på, jag trodde på fel personer och det blev som det blev. Så är det. Lever i nuet. Kan iallafall säga att jag är glad att jag förändrat mig, snackar med en sån jobbig röst så jag dör på mig själv och säger "asså", "liksom", "typ" och "men jag är ingen fjortis" typ 24/7 och när jag sitter och säger att jag inte är en fjortis står jag i 96jeans, en canada tröja, en bulle på huvudet och har min fjällis på mig och måste jag säga hur mycket smink? Och push-up upp till hakan? Nä fyfan. HAHAH! Men lite gull var jag ändå.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0