- Du är leéndet på mina läppar.



Nä nu ändrade sig Tindra helt plötsligt. HAHA! Aja, drar min dag snabbt då. Var i skolan, hade spanska läxförhör första timmen. Haha sen satt jag och Florence och pratade hela timmen. Sen hade man matte i typ hundra år. Fattade ingenting, asså seriöst jag fattade INGENTING! Jag hatar matte, jag hatar bråk. Bajs på det. Sen skulle Aldin förklara för mig på lunchen, gick ju super. Hade en skitlång rast sen hade man NO. Älskar NO, för tillfället. Haha. Satt och diskuterade om pedofiler hela eftermiddagen, vidriga människor. Efter vi slutat stannade jag och Diana ett tag med alla sen drog vi vidare hem till henne. Satt där och bara chillade, Diana klippte lugg. Så söt i det! Sen var vi ute ett tag, några människor jag inte hade en aning om vilka de var började ropa Karro? Sjukt äckligt ju? Usch. HAHA! Diana skrattade på sig. Aja, drog hem sen och har inte hänt något sen dess. Ska hoppa in i duschen nu en snabbis. Imorgon är det fredag vilket betyder sista dagen på skolveckan, en vecka närmare sommarlovet, att jag måste kolla efter min tröja imorgon eller i helgen och framförallt - JOHANNA KOMMER HEM! Hah, men vi hörs senare. Ska lägga upp lite roliga bilder på Diana från idag! ;) Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0