- Friluvsdag!



Bild från idag på mig och hjärtat! Hade friluvsdag i Röstuhage idag. Chillpill. Jag var inte med, gick runt med Diana och gjorde absolut ingenting. HAHA! Fick damp några gånger ockå. Men jag är så skicklig skådespelare så inga märkte av de förutom den gången jag skrek på Ali. Ops.. Men skitsamma. Inte mitt fel när folk ljuger hit och dit. Tror ingen skulle acceptera det? Nej men dåså. Hängde väl runt lite med Olle och Matte också lite hela dagen. Mysan och Marta med. Flossi, Tove, Vera och Stina tog hem staffeten. Skitduktiga var dom! Drog därifrån vid kvart i ett sen någon gång. Gick med några från klassen sen tog jag bussen från Tumba till Vårsta sen hämtade brosan upp mig där. Kom hem sen och a. Sis var här så mitt dåliga humör försvann direkt, hon sitter ju bara och skrattar när man är förbannad så det smittar ju av sig. ;) Sitter annars med Johanna i  telefon. Ännu en skoldag jag vill inte, men får bita ihop. Klarar tre veckor till, jag gör det! Jag måste göra det. Laddar upp fler bilder från idag i näsa inlägg. Hihi puss


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0