- Ge aldrig upp, kämpa!



Igårkväll var jag ute och käkade med mamma, Tindra och Mats. Var på skitdåligt humör pågrund av vissa grejer. Låg hela gårkvällen och försökte rätta till massa grejer. Idag i skolan hade vi slöjd första timmen, gjorde inte ett piss. Mina shorts är typ för stora som in i helvete och jag kommer aldrig hinna bli klar med dom. Kul.. Körde brännboll på gympan, jag ägde fan! Haha om man jämnför me de andra i andra laget. Dom fick inte iväg någon boll någon gång. Sen hade vi en skit jobbig mattelektion, satt och prata om allt möjligt med Seffi. På lunchen pratade jag om allt möjligt med Aldin. Sen hade vi musik, vi övade på våra låtar till Björkhagadagen. Sen hade vi bara engelska, sen var det slut. Fick damp för att Gurra inte kommer ihåg vad som hände för exakt ett år sen.. HAHA, sen kom han ihåg det. Göll. Sen drog jag hem. Ska passa Tindra nu ett tag sen vet jag inte vad som händer. Jag, Seffi och Diana funderade på att dra oss ut med några. Får se om det blir något med det. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0