- Glöm de förflutna, lev i nuet, lämna framtiden ifred.



Underbara tjejer, igga hur jag står bara..

Vaknade faktiskt precis. Måste skriva min recension om någon film nu. Har skjutit upp det hela helgen. Orkar bara inte men ska lämna in det imorgon så måste sätta igång nu. Annars har jag inte legat och bölat till gamla sms på min gamla mobil som jag trodde jag skulle göra. Gjorde det inte en enda gång. Insåg att jag inte saknar nått av de gamla längre. Det var så länge sen nu. Jag ler åt det istället, ler åt det fina minnena. MEN jag skulle fortfarande leva om det om det gick. Bara för att få känna mig sådär super lycklig igen. I vilket fall. Imorgon är det skola. Vill verkligen inte av flera anledningar. Kommer bli hur jobbigt som helst. Orkar inte med allt just nu bara. Åh bajs. Måste prata med My iallafall imorgon. Puss!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0