- Godnatt




Nämen titta. Nu kom ju mina lockar tillbaka igen. Härligt! Älskar min permanent när det är blött, hur fint som helst men när det är platt är det inte alls så lockigt som det ska vara. Fick damp imorse och fram med plattången. Tror jag kör på det imorgon med. Säger bara tur att jag behöll längden på håret. Och det platta håret, det är verkligen så jag. Sitter annars och har damp på min jävla mobil. Från första början har jag alltid irriterat mig på laddningen, den laddar ur sig direkt. Och jag menar verkligen DIREKT. Är den inte fullladdad innan jag somnar så dör den vid två - tre varje dag. Rolig telefon. Och nu vill den inte ens ladda. JAG FÅR ÄRLIGT TALAT PROBLEM PÅ DEN! I vilket fall, imorgon ska vi ha framträdande för den andra klassen med våra sånger och typ danser? vafan kallar man det vi håller på med? Ingen aning, bryr mig inte heller. Känner bara på mig att jag kommer göra bort mig. HAHA! Puss på er

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0