- Håll mig hårt eller släpp mig helt.



Till er som frågat, ja jag har permanentat håret. Ja, det har jag. Gjorde det i tisdags. Anledningen för att jag inte skrev de var för att ingen skulle bli påmind om de och på så sätt glömt det lite, haha! Nej men ni får bättre bilder vid ett senare tillfälle.

Idag var jag i skolan hela dagen. Bajstråkiga lektioner. Jag, Diana, Aldin och Andreas hade vattenkrig med. Aldin och Diana var sämst, helt blöta. Hahaha! Fyfan vad jag älskar att smyga på folk, så sjukt jävla kul när man bara kommer fram och får springa på och bara kasta vatten. Galet jävla kul att känna sig som en småunge igen, hihi. Sen fick jag och Diana käka lunch i matsalen helt själva. Sjukt skönt det var, verkligen. Efter plugget stannade jag kvar med Diana. Vi hade inte direkt några speciella planer för dagen men vi hamnade vid Segersjö med Anton och Ali. Jag och Diana tog årets första dopp. Inte direkt något dopp men i vattnet var vi iallafall, det blir ett bättre nästa vecka! Sen drog jag, Diana och Ali upp och mötte Aldin vid parken. Körde lite fotboll och så. Aldin stämpla mig med sina jävla dobbar, gjorde förjävla ont. Men iallafall, drog till Diana sen hem. Har engelska läxförhör. Ska väl plugga på det, fastän inte nu. Heh.. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0