- Ja eller nej, du vet ju redan svaret själv.




Var hos vetrinären imorse med min bebiskisse. Han vart livrädd för en ful stor hund som stod och skällde hejvilt på han när jag skulle väga honom. Knip igen käften liksom? Vad har vissa hundar för problem? Åh.. -.- Kom lagom till matten iallafall. Jag, Diana och Jossan drog ut till scenen. Jag och Diana tröttnade ganska fort på matten så vi la oss och solade, sen kom Petra och Maria med. Lite senare Aldin också. Som självklart skulle lägga sig på mig och Diana, vadå skymma solen? Bara för jag blir brunare ;) Hihi. Nej men sen fick man höra att alla från elevrådet skulle åka och kolla på våra datorer till hösten. Vilket betydde en hel eftermiddag med NO utan Matte. Kuuuul. Fick i uppdrag att få tag i Aldins keps åt han med. Så gick runt med den hela dagen sen när jag hämtade den från Petra. Haha, luktar wax i hela håret. Blir duschen strax. Skulle egentligen varit kvar med Diana men eftersom min misse inte mådde bra kom mamma och hämtade mig, Johanna hängde med. Satt och pussade på Hugo och fick han på lite bättre humör. Satt ute i solen ett tag sen gick jag ut med mamma och Tindra. Träffade Julia och hennes pappa på vägen. Skoj,skoj. Men nu ska jag duscha, imorgon är det fredag. Längtar!

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0