- Kämpa, låt dig inte bli sviken igen.



Ful gammal bild. Men vad gör man när man har bildbrist? Kanske ska ta några foton nu? Varför inte liksom.

Annars var man i skolan hela dagen. Det vart inte så hemsk som jag trodde. Bara att jag verkligen måste kämpa till 100% för att inte ge mig. Hela tiden kämpa,kämpa,kämpa. Trots att alla säger emot. Fick sitta hela NO:n och skriva av mig på ett papper jag fick av Diana. Hela pappret var fullklottrat sen. Tänkte riva sönder de men Matte fick mig att lova att jag inte skulle. Så det ligger i mitt skåp nu. Helvete vad allt är jobbigt säger jag bara! Fan också. På idrotten hade vi Felicia och Elin. Sen efteråt så var vi tjejer kvar en stund och kollade på andra klassen som spelade fotboll. Sen drog jag och Johanna. Ska käka nått nu, puss.

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0