- Min dag



Hejdär. Skoldagen idag var aschill. Första lektionen hände typ ingenting. Vi körde vårt rollspel till SO:n imorgon. Sen hade vi idrott, vilket halva klassen inte var med på. Vi hörde att det skulle vara fotboll mellan lärarna och niorna så vi drog ut vi som inte skulle vara med, men det var aldrig någon fotboll.. Segt! Efter hundra år hade vi lunch. Jag, Johanna, Diana, Aldin och Adde satt och småpratade lite sen drog vi ut. Killarna hade bild men fick vara ute så jag och Diana satt med dom ett tag. Sen hade vi NO i hundra år, men gjorde absolut ingenting. Jag hade sjukt kul längst bak med Gurra, Matte och Isak. HAHAH! Bästa. Jag och Diana väntade på 7A sen. Dom satt och kollade på film, men vi fick absolut inte komma in. Så vi satte oss och sjöng i korridoren istället, sen kom Johanna med. Satt och kollade på deras idrott, galet kul säger jag bara! Jag och Diana skratta så vi grät åt absolut INGENTING. Haha!

Efter det var det meningen att vi skulle dra till Segersjö, men då skulle Diana med Adde till Tumba helt plötsligt och min buss hade precis gått så jag och Aldin drog till Segersjö. Satt och småpratade lite vid fotbollsplanen sen drog jag för han skulle hem. Inte hänt mycket mer. puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0