- Min dag.



Hej, vart i skolan idag. Har inte hänt något särskillt. På musiken övade vi hur vi ska stå och typ lite dansrörelse till Björkhagadagen. På en grej så står alla tjejer på led och när allting spricker upp så står jag själv kvar i mitten på min sida. Jag kommer dö, på riktigt, jag kommer döööööööööö! Sen har jag och Diana haft en sjukt rolig dag, första timmen när vi skrev på SO:n, jag kunde inte prata. Satt bara och skrattade. Var tvungen att skriva vad det var på sms. HAHAH! Stördtjej. Sen på lunchen satt vi med Aldin och Adde. Killarna tror dom är bättre än mig på hur man kör bil? Satt och hade värsta genomgången med dom, haha. Kan ju säga att det kommer ta ett bra tag innan jag tar körkort. Hehe. Sen såg vi på världens vidrigaste film på NO:n, en tjej som födde barn. Fyfan vad äckligt det såg ut säger jag bara. Bebisen var desto sötare däremot! Sen körde vi fotboll på idrotten, var väl helt okej.

Efter det drog jag till Tumba med några från klassen sen fortsatte jag till Vårsta. Min buss var typ hundra år försenad så mamma kom och hämtade mig, när hon är typ 1km från mig så kommer bussen. En halvtimme försenad. Bra Sl.


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0