- Miss you.

Jag intalade mig själv för en sekund sen. Att nu var det inte som förr. Det skulle inte bli vi igen. Aldrig någonsin. Jag ville det inte ens längre. Jag kände ingenting för dig. Men så vet jag att jag ljuger för mig själv. För bara några minuter senare när en tjejkompis smsar och skriver om en kille och sen lägger till "Försöker han så biter jag han haha" direkt är du i mina tankar igen. Hur jag stod och sa att jag tänkte bita dig om du försökte kyssa mig igen och inte lät mig gå och du sa "Men fett oschyst" jag minns allting. Du kanske inte ens tror jag tänker på det. Det gjorde jag verkligen inte just i de ögonblicken kan jag säga. Men nu efteråt spolas minnerna fram och tillbaka och är lika tydliga som då. Man vet inte vad man har förän man förlorar det, det bara är så.


Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0