- Panik



Jag och mami. Hoppas inte hon ser den här bilden, då dödar hon mig. Haha!

Men iallafall. Vaknade imorse med sjukt ont i halsen, har bara legat i soffan/sängen och sovit.  Skitkul. Pratat lite med Aldin i tele men annars har allt bara varit sjukt segt. Sitter och kollar Avslutningsklänning. Att jag aldrig hittar någon?! Tror nog jag vill ha en klarblå nu med verkligen rosa pumps. Skulle vara helt galet snyyyyggt! Istället för bara vit klänning och svarta skor som alla har typ.. Om ni inte visste det så gillar jag att sticka ut lite. ;) Äsch får se vad det blir. Imorgon ska jag med mamma till Södertälje om jag orkar. Sen på Tisdag blir det Stan med Johannaaaaaaa. Puss

Kommentera baby!

"Vad har du på hjärtat?"

Ditt namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0